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舊 01-29-04, 11:53 PM   #1
神祕人1號
Moderator
網上自由人
 
註冊日期: Jan 2002
文章: 43,898
[PS2]Espgaluda圖片及影片,延期6月17日發售


エスプガルーダ
発売予定日 5月27日 価格6800yen
機種 PlayStation2専用 DVD-ROM(本体)+DVD(スペシャル攻略映像)
プレイヤー人数 1~2名
権利表記 (c)2003 CAVE CO.,LTD. DEVELOPMENT AND DISTRIBUTION BY ARIKA CO.,LTD.
PS2版エスプガルーダプロモーションムービー MPEG 10MB
官方網站



ハイスコアシューティングプレイヤーはもちろん、様々なプレイヤーに愛されている業務用縦スクロールシューティング「エスプガルーダ」の家庭用完全移植版がPlayStasion2用ソフトとして登場します。

業務用を忠実に移植したアーケードモードはもちろんのこと、初心者からハイスコアラーまでが満足できる家庭用独自のモードをご用意しました。

ゲーム本編ではさまざまなユーザーの環境を想定、ユーザーのニーズに応えるために「横画面モード」「縦画面横スクロールモード」等、多彩な設定が可能です。
また、ユーザーのプレイデータの保存→再生・閲覧にとどまらず、再生途中からゲームの継続プレイをすることも可能な「リプレイ機能」を搭載。理想のプレイの追求が可能です。
さらに、ゲームの難易度設定のみならず、ありとあらゆるシチュエーション設定が可能な「シミュレーションモード」や、新たな「エスプガルーダ」の世界を堪能できる「オリジナルモード(仮)」の搭載、ファン必見のイラスト・設定資料集が満載の「ギャラリーモード」のほか、「超AクラスのプレイヤーによるスペシャルDVD」も同梱。

シューティングファンならずとも、必携の一本です。


降り注ぐ敵弾をかわしつつ敵を撃破。シューティングゲームの醍醐味がここにあります。



敵の出現、攻撃パターン、全てにいて業務用を忠実に移植した「アーケードモード」。


 
  「エスプガルーダ」は3ボタン式の縦スクロールシューティングです。
使用できるキャラクターは前方に集中したショットを撃ち、移動スピードの速い「アゲハ」と、広範囲をカバーするショットとフルパワー時の強さが特徴の「タテハ」のいずれか。

本作ならではの特徴的なシステムとして、「覚醒」「ガードバリア」の存在があります。
「覚醒」は自機の性能の変化、ゲーム速度の低下(覚醒カウンタがあるとき)、撃破した敵の弾を金塊に変化させることが可能です。ハイスコア獲得のため、あるいは敵弾の回避のためには必要不可欠なシステムとなっています。
また「ガードバリア」は緊急回避用のシステムで、バリア展開中は無敵、かつ敵弾の消去も可能です。バリア解除後にはバリア展開時間に比例して強力になる「ガードバリアアタック」を発射することができます。



連打でショット、押しっぱなしで貫通力のあるレイピアを発射。敵に併せて使い分けが必要。



「覚醒」は、ハイスコア獲得、ステージクリアのために非常に重要なシステムです。



前方集中型と、拡散型の自機が登場。自分のスタイルに合わせて選択しましょう。



回避不能な数の敵弾を撃たれたときにはガードバリアで一気に形勢逆転。残弾数に注意。

此篇文章於 04-24-04 08:07 PM 被 神祕人1號 編輯。
神祕人1號 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:01 AM   #2
SK2
Ultimate Gamer
STG人~Pinky命
 
註冊日期: Aug 2002
文章: 4,504
又一CAVE正GAME移植PS2
我最喜歡都係佢隻DVD攻略~~

段片話會有新角色...不過從段片中我估計係上一代ESP中的角色~



此篇文章於 01-30-04 12:12 AM 被 SK2 編輯。
SK2 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:14 AM   #3
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
這個對我唻說就真是必買的...
像大往生一樣的攻略dvd係精髓所在
呢隻game好在o岩我呢d玩極都噤弱雞o既stg傻男玩

(但我唔太鐘意變性呢個設定....):@_@":
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:16 AM   #4
SK2
Ultimate Gamer
STG人~Pinky命
 
註冊日期: Aug 2002
文章: 4,504
引用:
Originally posted by 吉村小音郎 :
(但我唔太鐘意變性呢個設定....):@_@":
你咪當亂馬1/2囉
SK2 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:19 AM   #5
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by SK2 :
又一CAVE正GAME移植PS2
我最喜歡都係佢隻DVD攻略~~

段片話會有新角色...不過從段片中我估計係上一代ESP中的角色~
餘係睇d子彈形狀,顏色同攻擊範圍
絕對是esprade的角色.....
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:27 AM   #6
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by SK2 :

你咪當亂馬1/2囉
我覺得好怪雞...雖然男仔變女之後仲索過個女仔主角....
不過stage1 個女仔boss做得好有味道
畫面唔算有突破,但玩落又遊戲性極高

但隻game而家始終太小有機會玩到
出ps2版真係就番我呢d人
佢仲要話2004春預定,希望快d有得玩
但係噤係咪示意絆地獄應該無移植的可能....
之前仲有隻progear係無得玩...
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 11:47 AM   #7
SK2
Ultimate Gamer
STG人~Pinky命
 
註冊日期: Aug 2002
文章: 4,504
引用:
Originally posted by 吉村小音郎 :


我覺得好怪雞...雖然男仔變女之後仲索過個女仔主角....
不過stage1 個女仔boss做得好有味道
畫面唔算有突破,但玩落又遊戲性極高

但隻game而家始終太小有機會玩到
出ps2版真係就番我呢d人
佢仲要話2004春預定,希望快d有得玩
但係噤係咪示意絆地獄應該無移植的可能....
之前仲有隻progear係無得玩...
由於本身隻game既人物造型唔討好..太過普通(我個人覺得)..所以即使佢變成怪獸都好..我都冇乜所謂 ...始終遊戲性最緊要~~

不過成隻game最突出既stage1 boss..造型就絕對一流~~

肥地獄應該就唔會移植架啦
progear等模擬器啦
SK2 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:24 PM   #8
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by SK2 :


由於本身隻game既人物造型唔討好..太過普通(我個人覺得)..所以即使佢變成怪獸都好..我都冇乜所謂 ...始終遊戲性最緊要~~

不過成隻game最突出既stage1 boss..造型就絕對一流~~

肥地獄應該就唔會移植架啦
progear等模擬器啦

其實只要將個角色變左做大往生部戰機,也只會覺得佢係大往生o既續集
cave o既game講真只要改下主角機o既攻擊模式,貪分方法
同埋boss o既彈幕
就以經有好多追隨者玩了
但cave 而家d game o既彈幕真係一隻好過一隻
唔會噤單純係一堆亂七八糟的子彈飛落唻
雖然真係有d花巧...

progear不覺以經出左幾年了,而家根本係無乜地方有得玩
睇唻真係只有等模擬.....
肥地獄都應該係同一命運了
真不明d機鋪仲係噤唔生性,乜都餘係識set very hard+唔獎命
係都要搞到得番噤小人去玩stg先安樂....
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:33 PM   #9
Peter Yu
God of Gamer
慾の求道者
 
註冊日期: May 2002
文章: 5,792
PSN  ID好叻喎嗝時能非牆巧
XBox Live GamertagPeter789
好野
唔駛出街打(反正哩隻都係單打GAME)

我都唔鐘意變性呢個設定
最好改為女仔變女人


__________________

╰ ╯

オレ様は20世紀の最後ゆうしゃだ!←しかもエロ
あずさをプロデュースできないアイマスは絶対に買いません
http://www28.cds.ne.jp/~cattail/maid.htm
武礼堂こやま基夫佐藤ショウジ堤抄子大暮維人山田秀樹ISUTOSHI萩原一至紺條夏生
琴義弓介飛龍乱前田千石尾崎未来艶々ゼロの者梅谷ケンヂ尾崎晶フエタキシ伊沢慎壱フクダーダ英丸はんざきじろうかるま龍郎
裏次郎西安
Peter Yu 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:38 PM   #10
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by Peter Yu :
好野
唔駛出街打(反正哩隻都係單打GAME)

我都唔鐘意變性呢個設定
最好改為女仔變女人
噤真係好好多播
一係就傻仔變型男
小孩變大人
或者獸化,式神化,機械化
變"性"就真係有點怪怪的

好在不影響其遊戲性..../:bface:/
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:39 PM   #11
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
仲有就係段movie睇到有舊作d角色用
同時佢地又可以出覺醒去收金
唔知佢地會唔會又.....
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:46 PM   #12
Peter Yu
God of Gamer
慾の求道者
 
註冊日期: May 2002
文章: 5,792
PSN  ID好叻喎嗝時能非牆巧
XBox Live GamertagPeter789
引用:
Originally posted by 吉村小音郎 :
仲有就係段movie睇到有舊作d角色用
同時佢地又可以出覺醒去收金
唔知佢地會唔會又.....
唔會掛...


__________________

╰ ╯

オレ様は20世紀の最後ゆうしゃだ!←しかもエロ
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http://www28.cds.ne.jp/~cattail/maid.htm
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裏次郎西安
Peter Yu 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:53 PM   #13
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by Peter Yu :

唔會掛...
估計係..為保形象
舊角色出覺醒係唔會變性
唔使噤核突

不過無啦啦多左d舊人用真係吸引力又大增
o係後段d畫面中我肯定地認得到佢


同埋有佢


認唔到男主角的彈道...
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 12:56 PM   #14
SK2
Ultimate Gamer
STG人~Pinky命
 
註冊日期: Aug 2002
文章: 4,504
引用:
Originally posted by 吉村小音郎 :

--Skip--
而家stg趨勢係細判定...無論自機或敵人子彈都係...同以前d stg好唔同
不過咁樣玩起黎刺激d...而觀眾睇既亦覺得較精彩

d機舖老細成日以為較難玩d..你就快d死..快d玩完到第二個再入錢
佢地都唔明..d人覺得難玩就唔會再浪費金錢0係部機身上架啦(特別愛好者除外)

progear之前好似有消息話模擬成功架...?
SK2 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 01:07 PM   #15
SK2
Ultimate Gamer
STG人~Pinky命
 
註冊日期: Aug 2002
文章: 4,504
引用:
Originally posted by 吉村小音郎 :


估計係..為保形象
舊角色出覺醒係唔會變性
唔使噤核突

不過無啦啦多左d舊人用真係吸引力又大增
o係後段d畫面中我肯定地認得到佢
http://www.cave.co.jp/arcade/esprade...ara_img/jb.jpg

同埋有佢
http://www.cave.co.jp/arcade/esprade...ra_img/iro.jpg

認唔到男主角的彈道...
我都估計舊角色唔會變性~~
不過又好似真係唔見有男主角既子彈喎....唔通其他兩個角色覺聖會變左男主角?! (絕粹攪笑^^)

有個問題...esp一代A/B制都係發子彈架喎...而呢代個B制就係覺聖用途..
咁角色邊度有咁多制用呢?(我見到段片舊角色A/B彈都有用到)
SK2 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 01:16 PM   #16
Peter Yu
God of Gamer
慾の求道者
 
註冊日期: May 2002
文章: 5,792
PSN  ID好叻喎嗝時能非牆巧
XBox Live GamertagPeter789
引用:
Originally posted by SK2 :


我都估計舊角色唔會變性~~
不過又好似真係唔見有男主角既子彈喎....唔通其他兩個角色覺聖會變左男主角?! (絕粹攪笑^^)

有個問題...esp一代A/B制都係發子彈架喎...而呢代個B制就係覺聖用途..
咁角色邊度有咁多制用呢?(我見到段片舊角色A/B彈都有用到)
段片話新角色用新system丫嘛


__________________

╰ ╯

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裏次郎西安
Peter Yu 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 01:19 PM   #17
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by SK2 :
~~~~SKIP~~~~
細判定呢個真係好緊要
自機判定位大多都是4角形為準
自機的圖像卻絕不會是4角的
判定大對中彈的錯覺很大影響,由其要走入一d似中非中的彈幕裏時
cave的系列好的就是呢個
大粒的敵彈也只是中間部分有判定
在緊貼的兩粒大子彈也可從中閃過
刺激度十足,卻又唔係屈機
仲有就係彈速
以沒那麼多雷電 o既神速彈(但雷電的敵彈判定卻...)
即使有都只要記記位便可避到
同埋會玩好多變速彈
變左d彈幕就有好多玩法

大判定位的自機,就諗起了恐怖的gradius3....

高難度街機...尖金以出曬名..
荃金呢方面做得最好,同埋又識睇民意入機,抵佢搵到食

以國內模擬的3年原則(非MVS底版)
大家剛剛也期待PROGEAR的推出
但也是靜觀為妙
可能早前出了的K仔03,很多人一邊說SN_慘慘慘,SN_才是王道,一邊大玩無聊屁
真是有點兒
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 01:23 PM   #18
SK2
Ultimate Gamer
STG人~Pinky命
 
註冊日期: Aug 2002
文章: 4,504
引用:
Originally posted by Peter Yu :

段片話新角色用新system丫嘛
係?
唔通要好似上一代咁"x16"打爆敵機子彈先會變金?..(係咁就煩囉^___^")
但又見到佢地打時..敵人子彈都會變紫色..即係都會用返類似覺聖既系統啦

無論點都好~~期待~~
SK2 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 01:26 PM   #19
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by Peter Yu :

段片話新角色用新system丫嘛
又可能用舊角就要用到4個掣
像舊作3個掣+番個覺醒掣落去
定係即係用番galuda個系統,但點放o個堆大子彈....

講開尖金部ESP
BOMB掣放o係拳王重腳位
我幾次想放bomb變左噤空氣
唔慣手要即開番覺醒食彈(變bomb)
痴線的....
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 01:26 PM   #20
Peter Yu
God of Gamer
慾の求道者
 
註冊日期: May 2002
文章: 5,792
PSN  ID好叻喎嗝時能非牆巧
XBox Live GamertagPeter789
引用:
Originally posted by SK2 :


係?
唔通要好似上一代咁"x16"打爆敵機子彈先會變金?..(係咁就煩囉^___^")
但又見到佢地打時..敵人子彈都會變紫色..即係都會用返類似覺聖既系統啦

無論點都好~~期待~~
嗯嗯
送DVD又有新角色新玩法~必入


__________________

╰ ╯

オレ様は20世紀の最後ゆうしゃだ!←しかもエロ
あずさをプロデュースできないアイマスは絶対に買いません
http://www28.cds.ne.jp/~cattail/maid.htm
武礼堂こやま基夫佐藤ショウジ堤抄子大暮維人山田秀樹ISUTOSHI萩原一至紺條夏生
琴義弓介飛龍乱前田千石尾崎未来艶々ゼロの者梅谷ケンヂ尾崎晶フエタキシ伊沢慎壱フクダーダ英丸はんざきじろうかるま龍郎
裏次郎西安
Peter Yu 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 01:28 PM   #21
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by SK2 :

~~~skip~~~
其實係咪要食勁power後,放大子彈打敵人途中即時用番普通彈殺先可以x16

到而家都唔太明
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 01:45 PM   #22
SK2
Ultimate Gamer
STG人~Pinky命
 
註冊日期: Aug 2002
文章: 4,504
引用:
Originally posted by 吉村小音郎 :


其實係咪要食勁power後,放大子彈打敵人途中即時用番普通彈殺先可以x16

到而家都唔太明
其實我都係大約明白咋^^
總之就係b制果堆彈係有15發的..當15發全打中敵機時再加上a制的一發而ko敵機的話..就係x16啦
其實a制唔係真係只可發一下..但就要敵機食晒b制15發彈之後即刻用a打爆佢囉

最難就係之前要削去敵機幾多能源先可以就到x16囉...呢d功夫又係要放時間金錢去練
SK2 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 02:02 PM   #23
SK2
Ultimate Gamer
STG人~Pinky命
 
註冊日期: Aug 2002
文章: 4,504
引用:
Originally posted by 吉村小音郎 :


又可能用舊角就要用到4個掣
像舊作3個掣+番個覺醒掣落去
定係即係用番galuda個系統,但點放o個堆大子彈....

講開尖金部ESP
BOMB掣放o係拳王重腳位
我幾次想放bomb變左噤空氣
唔慣手要即開番覺醒食彈(變bomb)
痴線的....
而家三粒制+一個連射制有時都攪到我亂晒..唔知按咩制好...再多一粒咪唔得掂..:@_@":

(如果部機有連射制的話...其實有秘技可以將放bomb同連射個制交換位置...視乎個人需要而改變..幾體貼既設定~~)
SK2 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 02:33 PM   #24
吉村小音郎
Game Master
 
註冊日期: Feb 2003
文章: 2,794
引用:
Originally posted by SK2 :
~~skip~~~~
噤真係好鬼難播
我之前都係好間硬唻,又時得時唔得
所以都唔係好明
不過都係估應該要殺敵之前o個下先放大子彈加子彈先得,但又唔肯定o個隻
其實我之後都小玩
一唻好多地方都set難玩
同埋我玩極最多都係stage5 就game over了,
o個陣我想練到玩到爆機就以經夠爽了
加上o個個時間都係練metal slug3多,就小玩了,...


引用:
Originally posted by SK2 :


而家三粒制+一個連射制有時都攪到我亂晒..唔知按咩制好...再多一粒咪唔得掂..:@_@":

(如果部機有連射制的話...其實有秘技可以將放bomb同連射個制交換位置...視乎個人需要而改變..幾體貼既設定~~)
戰機game,仲要好似呢d多彈o既
常常要全神貫注噤去玩
掣梗係越小越好
其實esp射彈同bomb中間隔左個覺醒掣我以經唔係噤習慣啦...
吉村小音郎 目前離線   回覆時引用此篇文章
舊 01-30-04, 03:10 PM   #25
YHW
God of Gamer
「乖~ 姐姐呵番~」
 
註冊日期: Sep 2003
文章: 7,060
PSN  IDAnimeTheme
呢隻game我都應該會買。 o係街機打ESP〈甚至係整體stg而言〉始終打得唔好,唔穩定,一來打得唔多,二來「集中力」唔夠,可能係以前打o的game如D&D果種太過「輕鬆」〈唔係話佢易玩,而係唔使全程集中精神〉,而家要坐定定完全集中精神半粒鐘打stg〈由其係cave呢種,式神都仲好o的〉,完全做唔倒。好多時都係o的彈時易時難果陣,精神一時集中唔番就死,當死得早又會冇乜心機,跟住就好快死晒 。反而試過一兩次打紅彈mode打得唔差〈因為佢「迫你」要集中精神 〉。

o係屋企打呢隻應該會好o的... 掛。

引用:
Originally posted by Peter Yu :
我都唔鐘意變性呢個設定
最好改為女仔變女人
再唔係就有著衫變冇...乜著衫

[幻想]

[/幻想]
YHW 目前離線   回覆時引用此篇文章
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