Default Style 註冊帳號
Games Animation Forum

顯示所有圖片
1 2 
手提遊戲機討論版>[討論] 2002 年最滿意及失望的手提機遊戲作品
t-cup 12:21 PM 12-15-02
大家今年最滿意同失望係邊隻呢? 有冇玩過都可以講

滿意: j-league, pokemon, lunar legend
失望: kof ex, 機戰R

滿意 j-laegue, 因為估唔到手提機上做到咁好.. 雖然畫面唔可以同 pc/家用機 比, 但佢o既內容的確豐富!! pokemon 唔使講, 因為真係入晒隻遊戲, 之但係要儲齊都幾咀喪, 因為都要花大量精神~~ 仲有一個原因, 或者自己真係未玩過個系列, 所以真係覺得正~~ lunar legend o岩o岩諗起追加 :-) 雖然十年前的故仔, 但的確係樣樣都好出色! 銷量... 雖然唔叫好, 但我心目中好高分的作品 :-)

失望: kof ex, 哩隻真係.... 無言, 偷格情況極度嚴重! 哩種馬虎o既做法足以判佢死刑! 至於 機戰R, 可以話有期望比對上一集來得更刺激, 可惜難易度大減, 機體設計冇改變, 隱藏機體取法太易及少... 而且主引擎好明顯來自 機戰A, 好失望~~~ 劇情 ok o既, 我都幾喜歡 電童, 可惜哩o的粗製濫造的遊戲真係好唔掂!!
回覆
chobits 12:26 PM 12-15-02
滿意: Tales Of The World , Pokemon , DiGi Charat
失望: 機戰OG ,遊戲王DM 7
回覆
廢人 12:28 PM 12-15-02
滿意:shining soul
失望: 未想到
回覆
~蝦米~ 12:28 PM 12-15-02
滿意: pokemon,機戰r
失望: 機戰og
回覆
boy 12:33 PM 12-15-02
滿意: 機戰r,shining soul
失望: pokemon

樹戰r~成隻game節奏好快,玩得好爽
shining soul~簡單action,含少少rpg成份!而且四打好爽~

pokemon~隻game無乜點大改變,節奏仍然咁慢,難度頗為高.....
回覆
thom 12:39 PM 12-15-02
滿意:Pokemon、黃金太陽、球會
失望:星之卡比、球會

球會同卡比都出乎意料之外
球會冇諗過可以做咁好,但我個save冇左,所以同屬滿意及失望
滿意隻game,失望個save....
卡比隻game做得唔差,但點解咁短架...
如果做到Wario咁多D隱藏野既話應該入選本年我最喜愛手提game頭3名架.....
回覆
小雨 12:59 PM 12-15-02
滿意 : Tales of the World 2, 櫻國
失望 : One Piece
:-)
回覆
t-cup 01:02 PM 12-15-02
大家有興趣可講講理由嗎? 等大家可以插o下咀, 討論一o下

(但, 希望明白各人有各人喜好, 唔好針對某版友的想法 :-) )
回覆
亍 ◣ 01:03 PM 12-15-02
最滿意的手提機作品......AFTER BURNER:-)


下?週邊唔計架.......咁........Digi charat啦,剩係聽到d音效已經:-)

至於最失望.....機戰og....有雷聲大雨點小的感覺
回覆
johnnycage20 01:04 PM 12-15-02
滿意: Rockman EXE3,
封印の剣(沒有 "加XX三" 故事 仍然有深度)
失望: 魂斗羅 (GBA 都出lazy port:-) )
Altered Beast
Revenge of Shinobi(影衰 SEGA:-) 幸運的開發的 3d6 因而褶了 ):-)

機戰OG故事很好ah. 雖然人設老套
多鬚艦長
美女艦長
無口+四眼Loli
身材+個性一樣open 大姐
頭巾黑人
so so

&機設一樣粗劣
最好笑的是因為好像沒有果D Super Robot的大怪獸so 新的Guest軍幾乎是怪獸型:-)

But 沒有理由拿一套原創的和十多套"名著"(一d是一d不是:-) )相比掛?
回覆
阿高 03:14 PM 12-15-02
最滿意:球會,pokemon,封印之劍,tales of the world 2
黃金之太陽:-) :-)
最失望:好似冇......:-) :-)
球會真係估唔到會咁正,玩到停唔到,直至下一隻買?鬁ame
pokemon由比卡超版打到金銀水晶,到e+一樣超正~~~~~~
封印之劍比任何我玩過?餱LG GAME更正!!打好多次都唔厭!!
tales of the world 2?嚝埶囿G陣超正,夠晒爽~~~~~~
我玩左咁多隻gba?餭PG,覺得黃金之太陽最正,解迷部分做得好好
戰鬥畫面更加係無得彈!!!!夠晒靚~~~~~~~~
回覆
咭咭王子(一V一)p 03:33 PM 12-15-02
一樣...最滿意係pokemon! 我之前只係玩過少少水晶版,所以可以話係對pokemon系列完全唔熟識,不過GBA呢隻真係好正! 我從來都未試過一餅帶可以插o係部GBA入面咁耐,而又係從來未玩過咁耐! (其他爆機 or 無心機玩就算數)

最失望...um...應該係機戰R...之前又係冇玩過呢個系列...一玩就係PS的ALPHA外傳 & 機戰A,都好吸引我,不過機戰R唔知點解覺得不大如前...玩o左一陣就冇玩......
回覆
T 11:22 PM 12-15-02
滿意: 機戰OG
Its really a breakthrough in SRW series, even it is released on GBA, I think it is as good as SRW alpha, also the battle scene is the best so far comparing with the SRWA and SRWR.

失望: 機戰OG
Quite disapponited in that there are too little new stuff, most of the characters and mehanics where taken from the past SRW series,so as the story....just a combination of DC war and alpha.
回覆
T.K. 11:29 PM 12-15-02
滿意: 機戰OG
原創故事、戰鬥畫面好,可惜敵人方面角色唔多
滿意: 封印之劍
無野講,正!
失望: kof ex
無野講,幻想同現實係有好多差距既............
回覆
天子 11:46 PM 12-15-02
最滿意: 比卡超 機戰og
比卡超:要捉晒386隻..已經夠挑戰性
og:個人比較鐘意原創機
失望:kof ex
同我心入面諗完全唔一樣
回覆
亞利古 11:53 PM 12-15-02
滿意:
黃金之太陽
突破手提機的介限,劇情一流
ROCKMAN EXE3
吸引人的世界觀,超正既系統和隱藏要素
封印の剣
一句講哂,正!多方面都做得好好
失望:
機戰R
完全呃錢之作........
Rockman zero
雖然以動作game來說質素好高,但隱藏要素極少,而且耐玩度不足,再加上故事最後未交待清楚
回覆
Ishimura 12:02 AM 12-16-02
滿意:TOW2(戰鬥爽快),EXE3(易上手),OG(原創系愛好者)
失望:卡比(隱藏野太少),機戰R(玩得多都會悶)
回覆
Autumn's Tale 12:07 AM 12-16-02
滿意:
機戰og!!
alpha feel不特只畫面質素仲勁到爆燈!!
只係齋得origenal d野(不過srx補足晒!)

失望:
機戰R
完全呃錢!!!
故事差!!原創機設差!!好就好在有高達x,機動戰艦劇場版同電童!!
同og簡直差幾條街!!!
回覆
月牙火介 01:59 AM 12-16-02
滿意:
星之卡比,雖然短同難度低,但好玩!
櫻國,又係短,但又好玩!
失望:
遊戲王7,簡直低能!!
足球小將,超浪費時間,又係低能!!
回覆
星之hunter藍仔 02:30 AM 12-16-02
滿意---黃金之太陽,pokemon
失望---kof ex,龍珠(arpg個隻),足球小將
回覆
GBA fans 04:21 AM 12-16-02
滿意: Street Figther Zero 3,
GTA2
因為 STREET FIGTHER 太 SMOOTH 了, 又多人又多蕉

失望: 頭文字D
冇諗過咁快爆機 ~_~
回覆
AK-47 12:37 PM 12-16-02
滿意:Pokemon
失望:足球小將(card game)
回覆
Autumn's Tale 01:16 PM 12-16-02
作者: :
Originally posted by kofire :
滿意:
星之卡比,雖然短同難度低,但好玩!
櫻國,又係短,但又好玩!
失望:
遊戲王7,簡直低能!!
足球小將,超浪費時間,又係低能!!
係喎~我自己都唔記得我有玩過足小e隻低能game tim!!!(仲用$400買老正....)
回覆
Eugene 07:01 PM 12-16-02
滿意-pokemon,逆転裁判2
失望None...
回覆
亞瑪迪拉 11:11 PM 12-16-02
滿意:-)pokemon(但戰鬥節奏還是那麼慢),機戰og(除了原創機體少之外已沒有甚麼缺點),airforce delta II(任務多元化,唔錯),黃金太陽1,2(遊戲節奏慢,但戰鬥畫面和召喚畫面都很正)
失望:拳皇ex(相信不用說了....)機戰R(主角,主角機設定太差)足球小將(遊戲節奏太慢)
回覆
1 2 


返回主題版面